Pamiętacie kampanię Spotify Equal, o której pisaliśmy w zeszłotygodniowej prasówce Delphy Records? To w ramach tej akcji twarze Ewy Farny, Aleksandry Wielgomas (pseud. Luna) i Moniki Brodki znalazły się na reklamach w jednym z najruchliwszych miejsc na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. I tutaj kolejne zaskoczenie! Na wspomnianej playliście znalazła się także jedna z podopiecznych Delphy Records – Caroline Jop z naszą piosenką pt.: kwiaty. Gratulujemy! Strasznie się cieszymy!
Zawisnąć na billboardzie w przestrzeni, która tętni życiem 24/7, to ogromny sukces polskich artystek i marzenie wielu “młodych zdolnych”. Szacuje się, że każdego dnia przechodzi tam od 300 – 500 tysięcy osób, dodatkowo – to najdroższa przestrzeń reklamowa na całym globie. Nic dziwnego, że obie Panie chwalą się swoim sukcesem w sieci – mają powody do dumy!
Piosenkarki zostały ambasadorkami globalnej kampanii Spotify Equal, która promuje równość płci w świecie muzyki. W tym celu serwis Spotify wybrał lokalne artystki z 50 krajów, które mogą liczyć na wsparcie w promocji swojej twórczości przez następny rok. Akcja Equal jest odpowiedzią na zbyt małą reprezentację kobiet w świecie muzyki – z badań wynika, że kobiety stanowią zaledwie 1/5 wszystkich artystów w rocznym podsumowaniu listy przebojów Billboardu. Dzięki projektowi będą one mogły docierać do odbiorców na całym świecie, a ich piosenki zostaną umieszczone w specjalnych playlistach przygotowywanych przez serwis streamingowy Spotify. Na polskiej wersji listy znalazło się 50 rodzimych piosenkarek m.in. Sanah, Natalia Szroeder, Beata Kozidrak czy zespół Tulia.
POSŁUCHAJ PIOSENKI „kwiaty” na YOUTUBE: www.youtube.com/watch?v=g2oWqlCwGpg
Obserwuj Caroline Jop na Instagramie oraz na Facebooku
CAŁA PLAYLISTA SPOTIFY EQUAL POLSKA dostępna TUTAJ
📸 Fotografia z Times Square autorstwa BRODKI: missbrodka
0 komentarzy